Ervaren allround secretaresse 28-40 uur

Vanwege de snelle groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een nieuwe collega in de functie van secretaresse. De aanpak van Andersen Tax & Legal vraagt om creativiteit, flexibiliteit, ownership en eigenzinnigheid van haar medewerkers. Om die reden is het team van Andersen Tax & Legal samengesteld uit jonge, enthousiaste professionals. Onze bedrijfscultuur is open, direct en kenmerkt zich door een platte organisatiestructuur in een nuchtere en sympathieke werkomgeving. Ben jij die enthousiaste sterke persoonlijkheid met minimaal 5 jaar relevante werkervaring? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving

In een gecombineerd team van vier secretaresses en een receptioniste ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor de algehele ondersteuning van de medewerkers en partners van Andersen Tax & Legal. Het secretariaat zorgt voor ondersteuning bij correspondentie, IT, facturatie en personeelszaken voor de diverse teams binnen de organisatie. Je bent de steun en toeverlaat als het gaat om het organiseren en uitvoeren van diverse secretariële en administratieve werkzaamheden. Je bent daarnaast het visitekaartje van de organisatie en vertaalt dit in elke verantwoordelijkheid die in jouw portefeuille valt.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Verzorgen van fiscale en zakelijke correspondentie inclusief het indienen van aangiften;
  • Verzorgen on- en offboarding medewerkers en inrichten werkplekken;
  • Oppakken en verwerken van projecten en het bewaken van deadlines;
  • Begeleiden digitale facturatie en goedkeuren en verwerken van de urenadministratie;
  • Aanmaken en afvoeren cliënten en debiteurennummers;
  • Ondersteuning van de diverse teams binnen de organisatie zoals; compliance, BTW, advies etc.
  • Ondersteunende facilitaire werkzaamheden zoals; contact onderhouden met de Belastingdienst,  leveranciers, beheerders van het pand etc.
  • Aannemen, verwerken en opvolgen van technische storingen op IT gebied binnen Taxperience;
  • Onderhouden van de website en het doorvoeren van aanpassingen;
  • Boeken van vluchten, hotels en restaurants en het verzorgen van attenties voor personeel en klanten.

Wie zoeken wij?

De ideale kandidaat heeft een sterke persoonlijkheid en relevante ervaring in een soortgelijke functie. Je hebt aan een paar woorden genoeg om een opdracht goed uit te kunnen voeren. Daarnaast kun je zelfstandig de juiste prioriteiten stellen en heb je een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel.

De volgende functie-eisen passen bij jou:

  • Minimaal een afgeronde secretariële MBO niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende kennis van MsOffice;;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt een dienstverlenend, flexibel en energiek karakter;
  • Je hebt oog voor detail, werkt gestructureerd en weet goed te schakelen tussen de verschillende werkzaamheden;
  • Je bent een echte teamplayer maar kunt ook goed zelfstandig werken en beslissingen nemen.

Interesse?

Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking of solliciteer direct hieronder en vul je gegevens in. Voor vragen kun je contact opnemen met Ellen Jans via +31736488990 of HR@andersentaxlegal.nl.

 

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Upload your application and cv